Alla inlägg under maj 2014

Av middleaged - 19 maj 2014 14:34

... tänk att min magkänsla var rätt, igen! 2 månader efter att du flyttat ut så träffade du en annan, så nu har ni varit ihop i 8 månader redan. Ja, jag är glad att du valde att berätta för mig iaf, innan dottern blev inblandad ... som vi sa. Det verkar som att du mår bra just nu, så jag är glad för din skull o jag vet att det gynnar vår dotter och det är det enda som räknas.

Kändes förstås konstigt när du sa det ... o visst stack det till i hjärtat :-( Men, jag vet att det vi en gång hade inte finns kvar längre, så detta är livets gång.

Lycka till med allt ....

/fd frun

Av middleaged - 3 maj 2014 01:02

... känns konstigt men skönt. Var lessen när jag sa adjö till huset dock :-(
Men nu börjar framtiden ....
Kom igen bara :-)

Av middleaged - 2 maj 2014 00:19

... i "vårt" hus :-(
Detta hus som vi byggde ... till oss, till vår familj! Där vi skulle växa o bli gamla :-)
Men livet ville ngt annat ...
Det är en konstig känsla idag, inte helt avslappnad i detta att flytta, lämna och dra!
Men nu blickar vi framåt :-)

Ovido - Quiz & Flashcards