Direktlänk till inlägg 17 november 2014

Dumpad ...

Av middleaged - 17 november 2014 10:06

Antar att det känns lättare när man inte är kär på riktigt ... men det känns ändå tungt.

Dumpad för någon annan ... fast du sa att det berodde på avståndet :-)

Tack, det var omtänksamt av dig.

Tänk att man är en sån "bekräftelse-junkie" ... vill bara gråta!

Trots att jag visste innerst inne att vi var "chanslösa" ihop så var du viktig för mig ...

Jag kommer sakna dig ....

Take care!

/fd. dejten

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av middleaged - 9 maj 2022 16:45

Du lilla barn, som bor inom mig … vad hände med dig? Vad var det som gjorde att jag blev den jag blev … vad var det som skapade min rädsla, min skam, den som jag bär med mig varje dag i livet utan att riktigt veta vart den kommer ifrån ...

Av middleaged - 11 januari 2021 11:46

Allting är stillaVindens svala beröring på mina kinderTrädens rötter som sträcker sig panikartat efter någon ... något, precis under markens ytaBarken på trädets stam, likt en torr sprucken hälSolen som bländar mina ögonDessa underverk, precis som vi...

Av middleaged - 20 januari 2019 22:25

Gör jag rätt .... eller fel? Jag försöker stå på mig med det som känns rätt för mig, men det sårar honom ... Jag vill inte att han ska känna sig otrygg o osäker på min kärlek ... men detta är ju allt jag kan ge! Är det verkligen rätt då? Eller...

Av middleaged - 18 juli 2018 13:54

Varför vill du inte ge dig av ... du tungsinta ångest som fastnat i mitt bröst! Du håller mig fången i denna sorgsna nedstämdhet utan att förklara! Mina känslor av glädje, lycka och trygghet är borta ... bara sorg, rädsla och oro finns kvar ...   ...

Av middleaged - 14 januari 2018 18:57

  Ännu en sommar var på väg att ta slut, augusti – 2002. Mitt liv skulle ändra riktning igen, som så många gånger förut. Denna gång var det en språkkurs i franska som skulle rädda mig från tristessen och alla måsten här hemma. Allt var klart ...

Skapa flashcards