Alla inlägg under april 2014

Av middleaged - 15 april 2014 23:28

... jag undrar, men vill jag veta? Det är inte det att jag vill ha dig tillbaka ... jag vet ju att detta är det bästa för oss, men bara tanken på att nån annan nu är den du kramar o pussar på känns jobbig ...
Fast samtidigt vill jag ju att du ska vara lycklig förstås!
Dubbla känslor ....

Av middleaged - 15 april 2014 23:23

En tung kväll är till ända .... Eller natt kanske, klockan är snart 2!!
Vissa kvällar är jobbigare än andra. Jag saknar honom jättemkt! Han .... min livskamrat under 11 år, min vän! Vi pratar nu med .... men självklart inte på samma sätt. Han bara fattas mig .... trots att jag vet att denna skilsmässan var "rätt"!
Det gör bara så jävla ont när man inte "känner varann" längre :-(
Gonatt!

Ovido - Quiz & Flashcards